کارگروه تحقیقات و توسعه زیرساختها

رییس کارگروه  : جناب مهندس احمد قلعه بانی

***************************************************************************

مهندس احمد قلعه بانی عضو محترم هیئت مدیره انجمن :
در احیای مجدد پروژه شرکت پاکریس و ایجاد اشتغال پایدار در منطقه بهترین گزینه سرمایه‌گذاری خود بنیاد مستضعفان و انقلاب اسلامی خواهد بود که زمینه سرمایه گذاری در این سازمان بسیار وسیع و گسترده است.

**************************************************************************

طبق مصوبه هیئت مدیره انجمن در خصوص انجام تحقیقات و مطالعات جامع برای توسعه پایدار، اولین جلسه راهبردی آمایش سرزمین با حضور استاد گرانقدر جناب دکتر نادر مالکی معاونت محترم هماهنگی برنامه و بودجه سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان سمنان مورخ 96/6/26 در دفتر انجمن برگزار گردید.

در این نشست صمیمی و مهم نکاتی دارای حائز اهمیت میباشد :

دکتر نادر مالکی :
سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان سمنان سند آمایش سرزمین را که مطالعات جامع درتوسعه استان و شهرستان میباشد ، خوشبختانه تدوین وابلاغ نموده است و این سند قابل ویرایش خواهد بود که کارگروه های 15 گانه انجمن توسعه وآبادانی مهدیشهر در این سند که توسط فرمانداری در حال تکمیل میباشد ، می توانند نقش بسزایی داشته باشند .

لذا درانجمن توسعه وآبادانی مهدیشهر از کلیه کارشناسان و صاحب نظران در امر مطالعات و تحقیقات جامع توسعه پایدار شهر مهدیشهر تقاضا مندیم نسبت به این مهم همت بگمارند.

 

*******************************************************

اولین جلسه راهبردی کارگروه تحقیقات و مطالعات توسعه انجمن با محوریت طرح آمایش سرزمین به ریاست جناب مهندس احمد قلعه بانی روز گذشته در دفتر انجمن برگزار گردید.

با توجه به مصوبه اخیر هیئت مدیره انجمن در خصوص تحقیقات و مطالعات در امور توسعه همه جانبه شهر مهدیشهر، این کارگروه با حضور جناب مهندس عزیز الدین رئیس گروه طرح آمایش سرزمین سازمان برنامه و بودجه استان سمنان و منتخبین کارگروه های 15 گانه انجمن برگزار گردید.

مهندس احمد قلعه بانی عضو محترم هیئت مدیره انجمن :
در کارگروه تحقیقات و مطالعات توسعه دو موضوع را پیگیری خواهیم کرد.
1_مطالعات در طرح آمایش سرزمین شهرستان مهدیشهر
2_تحقیقات درباره توسعه سرمایه گذاری و تولید ثروت در شهر مهدیشهر

در این نشست صمیمی جناب مهندس عزیز الدین کلیات طرح آمایش سرزمین استانی و شهرستان را بطور جامع برای حضار تشریح نمودند.

*******************************************************

اولین جلسه تحقیقات و مطالعات در خصوص مسائل، آسیب هاو پدیده های اجتماعی در شهر مهدیشهر با حضور دکتر سید حسین نبوی عصر امروزدر دفترانجمن برگزار گردید.

در این جلسه نسبت به تعریف پروژه انسجام خانواده (ارتباط،اعتماد ،همدلی ،همنشینی) تصمیم گیری شد که در جلسه آینده تهیه و ارائه گردد.

*******************************************************